maanantai 31. maaliskuuta 2014

Ehkä minulla on liian kiire rakastaa.

Kaikki puhuvat toisilleen kielillä rakkauden. Kaikki rakastuvat yhä uudelleen ja lupaavat toisilleen yhteisen tulevaisuuden. Ehkä minulla on liian kiire rakastaa, etten ehdi rakastua.
Minä rakastan kello yhden aamiaisia viikonloppuisin ja aikaisia juoksulenkkejä, ennen kuin ihmiset ovat heränneet. Minä rakastan aurinkoa ja sadetta – minä rakastan niiden yhdistelmää. Minä rakastan kissahamettani ja elämänvärisiä tennareitani. Minä rakastan kevään tuoksua ja sitä hetkeä kun olen onnellinen. Minä rakastan lukemista ja avokadoja, vaikka niistä en oikeastaan pidä. Minä rakastan koeviikon loppumista ja ihmisten naurua. Minä rakastan halauksia ja vanhojen kirjojen tuoksua. Minä rakastan kirjoittamista, vaikka teenkin sitä nykyään liian harvoin. Minä rakastan rakastamista ja salaisuuksia. Minä rakastan onnistunutta nutturaa ja siitä, ettei meidän koulussa tarvitsi olla aina kaunis. Minä rakastan ystäviä ja kipeitä lihaksia. Minä rakastan kahtatoista kuukautta, seitsemää päivää ja Mad Fat Diaryä. Minä rakastan sinua, sinua ja sinuakin – minä rakastan koko maailmaa.

2 kommenttia:

  1. Vitsi sä kyllä kirjotat nätisti! Näitä on niin kiva lukea (:

    VastaaPoista