sunnuntai 11. elokuuta 2013

Käännetään uusi sivu ja vuodatetaan mustekyyneliä.

Mulla oli tässä pieni kirjoitelma. Kurkistus mun pään sisälle, mutta ei liian syvälle. Pari pinnallisinta ajatusta. Pyyhin sen pois, sillä haluan olla aito.
Mua pelottaa lukio ihan liikaa. Mua pelottaa tulevaisuus. Mua pelottaa se, että mun ystävät unohtaa mut. Mua pelottaa se, että oon se outo alkaja. Mua pelottaa, että en pärjää. Mua pelottaa, että en oo tarpeeksi. Mua pelottaa kaikki. 
En saa unta. Pyörin sängyssä ja mietin asioita, jotka pyörivät mielessäni - onko mussa jotain vikana, miten pärjään uudella paikkakunnalla, miten pärjään, kun ympärillä on vain outoja kasvoja, miten pärjään, kun kukaan ei oo pitämässä mua kädestä kun pelottaa.
En oo saanut aikaiseksi kirjoittaa, sillä en tiedä mitä kertoisin. Kertoisinko siitä, kun itken turhista asioista. Kertoisinko siitä, miten lasken päiviä kouluun peläten. Kertoisinko peloistani, kertoisinko unelmistani vai kertoisinko vain kaiken? Kertoisinko kummallisista varpaistani vai uusista vaatteistani? Kertoisinko ystävistäni, tulevaisuudestani vai ostoksistani?
Päätin kertoa kaiken ja en mitään. 

10 kommenttia:

  1. sulla on tosi kiva blogi ja omaperänen kurjotustyyli :-)

    VastaaPoista
  2. voi kun sinulla on ihana blogi ! sun kirjotustyyli on ihana (kai kirjotat joskus kirjan c: ? ) ja mullekkin tulee välillä ihan tippa linssiin :') jatka samaa rataa ! ikävä sua :( <3 - iitu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww - kiitos. haha kyllä mä haluaisin kirjoittaa kirjan, katsotaan katsotaan! <3 tarvii nähdä kun tuun koksuun! :>

      Poista
  3. tee postaus sun ystävistä!! rakastan sun blogia

    VastaaPoista
  4. Voi vitsi sä kyllä kirjotat ihanasti! (:

    VastaaPoista
  5. Tuttu pelko! Muistan kun ysi oli ohi, hain toiselle paikkakunnalle ammattikouluun. En tuntenut ketään ennestään. Pelkäsin, että pysyykö vanhat kaverit silti rinnalla. Mutta nyt kolmannella luokalla kun olen niin oon todennut pelkoni täysin turhaksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, nyt on kaksi viikkoa mennyt koulua ja voin todeta, että kaikki tuntuu tosi hyvältä, sillä en oo ainut joka ei tuntenut kyseisestä koulusta ketään! c:

      Poista