tiistai 30. huhtikuuta 2013

Kansoitetaan maailmaa, ja opetetaan lapsille rakkauden arvo.




he eivät edes koske toisiinsa, mutta rakkaus valaisee jalkakäytävän. heillä on varmasti yhteiset lapset ja lapsenlapset. tuon minäkin haluan kokea, kun aika on oikea.
 istun sateessa skootterin takana, tuuli puhaltaa kasvoilleni ja oikea silmä alkaa vuotaa. sade piiskaa mun reisiä ja kylmä tuuli osuu kasvoilleni - päivän paras hetki. superväsynyt olo ja uusia vaatteita. nukkuminen tuntuu hyvältä ja herääminen on tuskaista. kesälomaan kuukauden päivät ja pelko tulevasta kasvaa koko ajan. en tiedä olenko onnellinen vai surullinen, en ainakaan hypi riemusta. nauran itsekseni ja musta tuntuu, että ystävät on parasta mitä elämässä on. niistä on pidettävä kiinni ja rakastettava tarpeeksi, sillä he ottavat sut lopulta kiinni, kun putoat - kiitos ystävät. oon kiitollinen ystävistäni jota mulla on juuri tarpeeksi. kiitos vanhoille, jotka vielä jaksaa mua ja uusille, joita lupaan arvostaa.
täydelliset naiset - maratoneja ja kukkuroittain ranskanleipää. elämäni tylsin vappu, vaikka onneksi mulla on facebook ja siellä ystäviä joille jutella. uudet hiuksut hartioilla ja olen varma siitä, että tämä on vain huono päivä - ei huono elämä. 

2 kommenttia:

  1. MÄ NIIN JUMALOIN TOTA TAPAA MILLÄ KIRJOTAT HELVETTI VIE <3

    VastaaPoista