lauantai 13. huhtikuuta 2013

Englannin kirja antaa ohjeita elämään, ei sekään halua, että paikalleni jään.


























aurinko nauraa pilvenhattaran takaa ja mä käärin naamaani uuden kerroksen teippiä, jotta saisin itseni & muut nauramaan lisää. mulla on elämäni ensimmäiset geelikynnet ja tunnen oloni ylinaiselliseksi. mä oon taas onnellisimmillani ja odotan kevättä kieli pitkällä. parhaiden ystävien kyyneleet ja halaus, jonka tuoksussa voisi elää. käsissä huulipunan jälkiä ja ranteessa musta nauha, jonka saa irrottaa vasta kesäloman alussa. liian kova ikävä rakkaita vaikka ne on koko ajan lähellä. kapteeni sinikarhun 13½ elämää ja lämmin peitto. tänään yöksi huippuystävälle, joka on ollut ystävänä jo reilut 10 vuotta. mä oon ollut nyt kaksi viikko herkkulakossa, mutta tänään haistatan sille pitkät ja mässään iinalla koko pitkän yön.
paras perhe ja korttipelit illan vaihtuessa yöksi. hävisin jokaisin pelin, mutta vielä joskus voitan! mun elämä maistuu kokikselta ja kaktusjäätelöltä - mikä voisi olla paremmin? hyvää viikonloppua pupsit ja rakastakaa tätä elämää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti