torstai 18. huhtikuuta 2013

Jos me vaan leikitään rohkeaa, oikeesti peläten kaikkea muuttuvaa.

onnellinen ihminen on iloinen ihminen. mä opettelen ranskaa ja kiedon käteni ystävien ympärille. opettelen suomen maantietoa tajuamatta mitään. hyvä välitodistus ja  maailmankaikkeus on täällä ja mä pyörin sen mukana. oon tyytyväinen siihen mitä elämältä saan ja nautin kun tuuli puhaltaa mun kasvoilleni heidin skootterin takana. vaikka mulla on vaikeita hetkiä niin ei paremmasta väliä. joku hipsuttaa mun poskea ja otan toisen lasillisen veriappelsiini mehua, sillä se maistuu kesältä. nauran niin paljon, että kyyneleet alkavat valua. kouluretki jossa parasta oli bussimatkat. urpo laulaa pumppulaulua matikan tunnilla ja en vaan voi olla nauramatta. uusi ystävä jonka olen tuntenut alle viikon, mutta joka tuntuu olleen elämässäni koko ajan mukana - ehkä sitä tosi ystävyys juuri on. musiikkimaailmassa on valtavasti vahvoja naisia joista voi vain ottaa mallia. rakastan kaikkea tässä maailmassa. 
kiitos universumi - elämä on rakkautta ja rakastaminen on elämää. saatanhan mä olla pian taas surullinen, mutta ei se haittaa, sillä mun elämässä on kumminkin monia syitä olla onnellisempi kuin koskaan. kiitos 1000 kurkaajaa & kiitos maailmankaikkeus.   

4 kommenttia:

  1. Näitä sun postauksia on tosi mukava lukea! Vaikka teksi on tosi paljon erilaista kuin monessa muussa blogissa ja sitä on ehkä vähän, mutta se on paljon hauskempaa, hassummpaa ja se pitää kertoo paljon enemmän! (:

    VastaaPoista
  2. keela pieni hipsuttelija olet höpsö söpöliini pusss :*

    VastaaPoista