maanantai 2. kesäkuuta 2014

Minun sydämeni haluaa matkustaa.

Mun elämä maistuu Julian yllätyssynttäreille ja jäätelölle. Mun elämä maistuu unelmien toteutumiselle ja parhaille tytöille. Mä maistan piknikin sisätiloissa ja tällä kertaa Nellin yllätyssynttärit. Mä maistan huulipunan, joka väritti mun huulia lauantain kevätjuhlassa. Mä halasin miljoonasti ihmisiä ja mulla on jo kaikkia kamala ikävä. Mä olen innoissani kesästä, mutta samalla mä jo kaipaan koulun tutuille käytäville ja luokkiin. 70 päivää enää jäljellä ja mä yritän onnistua nauttimaan vapaudesta.
Pari viime päivää on ollut huonoja. Mä olen itkenyt itselleni pari merta ja yrittänyt seilata niillä pakoon. Mä en ole päässyt pois. Ehkä mun ankkuri on vielä pohjassa kiinni tai ehkä aallot on liian kovat. Allekirjoitan itseni silti onnelliseksi tytöksi ja horisontissa siintää uusia seikkailuja.
Ja herra konduktööri! Antakaa mulle matkalippu, jolla voin matkustaa minne tahansa ja kenen tahansa luokse.

2 kommenttia: