perjantai 10. toukokuuta 2013

Voitais olla ikuisesti nuoria ja kerätä rannalta simpukankuoria.




itkuiset illat ja onnelliset päivät. nolottava kauppareissu sallan kanssa ja sammakoita. cooperin testistä täysi 10 ja olen vieläkin onnellisempi, jos se vain on mahdollista. oon täynnä elämää ja haluan kokea kaikkea. haluan kesän ja haluan elää enemmän kuin koskaan olen elänyt. tahdon katsoa peiliin ja nauttia siitä minkä näen. ulkona on +22 ja aurinko ei edes paista - onko tämä kesä? ensimmäinen kärpänen sisällä ja niin onnellinen, että naurattaa. oon rakastunut tulevaisuuteen ja iloiseen musiikkiin. jos maailma pysyy näin niin, voin vain itkeä onnesta. 
mä en halua silti että mikään muuttuu, en tahdo silti kesälomaa. en tahdo menettää otettani näistä kuvioista. mulla on nyt jo kauhea ikävä kaikkia, jotka on vielä lähellä. erityisen ikävä mulla on sua, vaikka tiedän, että et edes muista nimeäni. rakastan lämpöä ja sirpaleenalla ajelua. parhaat ystävät tässä lähellä ja parhaimmat unet ikinä. heräsin tänäkin yönä puoli 5 aamulla ja jäin vain makaamaan onnellisena sänkyyni. olenko tarpeeksi hyvä jollekkin vai ainoastaan hylättävä? kerro se mulle ja kasvetaan ihmisinä. kiitos halauksille ja sinulle.
rakastunut, hölmö ja kerrankin tyytyväinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti