keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Satutit minua ja rakastan silti.





























ensi viikon jälkeen musta nauha saisi ottaa pois ranteesta, koska kesäloma alkaa.
 askartelen sallan lahjaa ja kohotan valtion taloutta runsailla ostoksilla. avaruuslegginsit ja mekko kevätjuhlaan. heidin peruukki ja naurua jalkakäytävällä. mun pitäisi alkaa kirjoittaa puhetta, mutta mä en tiedä mitkä haluan olevan mun viimeiset sanat peruskoululle. lauantaina kaunotar ja hirviö musikaali jonka jälkeen jennille. musta tuntuu pahalta ja ulkona sataa. olen säälittävä surkimus ja ajattelen sinua päivittäin. vaikka aina ei tunnu hyvältä niin mä jaksan jatkaa eteenpäin. en aijo koskaan pysähtyä, sillä elämä ei odota ketään. pelkään unohtavani kaiken hyvän ja jättävän muistot liian vähälle. kiitos sinulle silti. sillä sait minut ymmärtämään enemmän elämää. toivottavasti nämä eivät olisi hyvästit, vain jäähyväiset. rakastin sitä kun oli vielä aikaa - mikä tahansa pystyi muuttumaan, mutta nyt sillä on aikaraja.

6 kommenttia:

  1. eikä, ostin saman mekon! :-D hyvä maku sulla ;)

    VastaaPoista
  2. ihanat noi space legginsit :o :O !!!!

    http://letsgetlostheyy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tykkään itsekkin, sillä en muista kauanko on tollaisia halunnut! c:

      Poista
  3. Minullakin on noi samat salama/pilvi legginsit :) Ja ne kyllä ovat ihanat.

    VastaaPoista