sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Tahdon turvata sun selustaa. Tahdon näyttää, että osaan rakastaa.


olen väsynyt, mutta tyytyväinen kumminkin. annoin eilen itselleni luvan pitää kerrankin siitä miltä näytän ja otin monta kuvaa ihan vain itsestäni. olen matkustanut tänään viisi tuntia autossa ja haluaisin upota sängylle ja nukahtaa. nukkua viisi vuotta putkeen. nukkua kaiken tän stressin pois. nukkua kunnes tulis prinssi joka herättäisi ikuisesta unestasi.
mun pitäisi painua vielä suihkuunkin. vihaan mummulan kylpyhuoneen kylmää lattiaa. en tykkää siitä kun hanasta ei tule koskaan sopivan lämpöistä vettä, mutta tää on silti koti. rakastan olla täällä. sitä kun yöllä mummun kello lyö. sitä kun aamulla keittiössä on valot ja sieltä kuuluu ääniä. sitä kun olen ensimmäisenä hereillä ja katson televisiota kuullen makuuhuoneista tuhinaa äidin ja mummun nukkuessa. rakastan mummua ja rakastan olla täällä.
huominen silti jännittää mun takaraivossa. musiikkilukion haastattelu. haluan vakuuttaa, että oon hyvä sinne. haluan näyttää, että mä sopisin sinne. oon halunnut sinne opiskelemaan jo ihan nappulasta asti. mun pitää vain muistaa olla oma itseni ja jos en kelpaa niin sitten ainakin tiedän, että mun ei oo vaan kuulunut päästä sinne.  

2 kommenttia: