lauantai 16. helmikuuta 2013

Sä unohdit jotain, voima on kanssamme.








oon ollut tosi onnellinen tällä viikolla. oon kokenut paljon uutta. voisin kertoa tosi paljon mun elämästä lähiaikoina, mutta en varmaankaan jaksa joten annan teille vapauden kuvitella. eilen kumminkin koin ihan mahtavaa. olin elämäni ensimmäisissä taidenäyttelyn avajaisissa tampereella ja se oli sivistävää. ehkä voin myöntää tylsistyneeni vähän. käytiin syömässä sen jälkeen plevnassa ja oltiin lempin kanssa tosi väsyneitä. onneksi takaisin kotiin tulessa nukuin lempin olkapäätä vasten koko matkan. <3
nyt ei onneksi tarvitse viikkoon stressata koulusta sillä hiihtoloma. mulla on kyllä maanantaina haastattelu yhdessä lukiossa johon olen hakemassa, joten pitäkää peukkuja.
kuvat on viime viikon kuvaussession tulos. hyvää hiihtolomaa nuput ja niille joilla se on ollut tai tulee vasta joskus niin tsemppiä koulun kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti